BORSOS LŐRINC - közös gyerek *** EDY ANDERE - öltő GIOVANNI BATTISTA -pap *------- HORRIBILE FLAGELLUM - hardkór+++++++++++MIKE NYLONS - műanyag[[[[[[[[[[[[[[[[[REX REGNUM - politikus

2009. március 27., péntek

293 isten


293 "ISTEN" szó, több, mint 100 szinkronizált filmből kivágva, sajátos dramaturgiában.
2009



Alap ötletem az volt, hogy általam felvett hétköznapi felvételekből mutatok be kb félperces részeket (találomra készítek felvételeket adott helyszíneken és szituációkban, hétköznapi emberekkel), minden hangot kimute-olok és csak az "isten" szót hagyom megszólalni.
Aztán inkább csináltam egy pörgős-populáris filmválogatást, olyan részekkel, amik mindenki számára jól ismertek.
Utána találkoztam a youtube-os "oh no" vagy "fuck"-os videókkal, amelyek pont ilyen elven működnek, csak ugye más a vizsgálatuk tárgya.:(
Szeretném majd a dolgot folytatni, de inkább az eredeti ötlet irányába elmozdulva.



A munkát megmutattam Sugár Jánosnak, aki azt ajánlotta, hogy olvassam el Heinrich Böll: Dr Murke összegyűjtött hallgatásai c. novelláját.
Megszereztem, de még mindig nem sikerült végigolvasnom, pedig csak néhány oldal. Ellustultam a dologban...
(...)
Ebben a pillanatban, majd fél év után végre elolvastam, tetszett. (koncentrált hallgatás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése